Verzending & Levering
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij jou af te leveren. Bestellingen die op werkdagen voor 14:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Echter lukt het ons niet altijd om dit na te komen.
De verzendkosten verschillen aan de hand van de aantal bestelde producten. Levering verloopt via Dhl of PostNL. Over het algemeen zal de aflevering van de producten tussen 1 – 3 werkdagen plaatsvinden.
Overschrijding van enige leveringstermijn geeft de klant geen recht op schadevergoeding en evenmin het recht onder artikel 3 bedoelde overeenkomst te ontbinden.
Bij het plaatsen van je bestelling en in je bestelbevestiging zie je de verwachte levertijd. Zodra je bestelling is verzonden ontvang je een bevestiging met een Track & Trace code, waarmee je de zending kunt volgen.
We doen ons best om je pakketje zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Meestal is je bestelling binnen 1 werkdag bij je bezorgd.
De producten worden netjes in de daarvoor bestemde plastic tassen verpakt. Zo hopen we dat de producten veilig aankomen.
Retourneren
Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Daarnaast heb je na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jou thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,75 euro, wanneer je gebruik maakt van Postnl. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Nesboutique geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@nesboutique.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Wil je jouw product ruilen? Dat is natuurlijk geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@nesboutique.nl Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor jou te wijzigen.